Duyurular

ANASAYFA DUYURULAR
.....Duyurular...............
13/09/2019
Riak 2019 Ağustos Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Ağustos 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
19/08/2019
Riak 2019 Temmuz Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Temmuz 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
12/07/2019
Riak 2019 Haziran Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Haziran 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
19/06/2019
Riak 2019 Mayıs Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Mayıs 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
15/05/2019
Riak 2019 Nisan Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Nisan 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
26/04/2019
RİAK Reklam Verenle Kahvaltılı Buluşmaların XIII.’cüsü gerçekleşti.
Reklamverenle Kahvaltılı Buluşmaların XIII.’cüsü gerçekleşti. Reklamverenleri ağırlayarak radyo mecrası hakkında bilgileri paylaştığımız, ölçümleme hakkında bilgi verdiğimiz “RİAK Reklamverenle Kahvaltıda Buluşuyor” temalı toplantıların XIII’cüsü COCA-COLA firması ve çözüm ortağı medya planlama ve satın alma ajansı Carat Turkey ile gerçekleştirdik. Toplantıda günlük ve haftalık erişim değerlerine bakıldığında televizyondan sonraki en etkin ikinci mecra konumundaki radyoya yapılan yatırımların geri dönüşüne ilişkin etkili örnekler Nielsen Genel Müdürü ve ekibi tarafından yapılan sunumla paylaşıldı. Ayrıca RİAK çatısı altında yürütülen ölçümleme araştırmasının Avrupa’nın en büyük paneli olmasından, denetim mekanizmalarının işleyişlerine ve sektör talepleri doğrultusunda hayata geçirilen tüm yeniliklere kadar detaylı bilgi verildi. Reklamverenler Derneği Başkanı Sayın Ahmet Pura’da reklamverenlerle birebir gerçekleştirilen kahvaltıların radyo için yapılan işlerin bilinmesi açısından önem arz ettiğini ifade etti.   COCA-COLA adına toplantıya katılan Entegre Pazarlama İletişim Direktörü Aylin Kosova Bilgin ve Sponsor ve Ortaklık Yöneticisi Nazlı Berberoğlu mecra olarak radyonun önemini farkında olduklarını bu nedenle FMCG kategorisinde en çok yatırım yapan markaların başında geldiklerini belirttiler. A.Kosova Bilgin, dijitalin çok önemli olduğunu, radyoların dijitalde karasaldan ayrışarak markaya özel içerik üretilmesi ve bu verilerin sürdürülebilir şekilde farklı mecraları da birleştiren diğer içeriklerle desteklenerek, mecranın ileriye dönük kuvvetinin gösterilmesinin de önemli olduğunu vurguladı. COCA-COLA ve medya planlama çözüm ortağı Carat Turkey’e katılımlarından dolayı, Sayın Ahmet Pura’ya ise bizlere yaptığı pozitif ayrımcılıkla hiçbir zaman esirgemediği desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz.   Aralık 2017 itibariyle başladığımız kahvaltılı buluşmalarda şimdiye kadar sırasıyla; BOSCH, VODAFONE, TÜRKİYE İŞ BANKASI, PROCTER&GAMBLE, UNILEVER, THY, TURKCELL, KOÇ-ZER, HAYAT KİMYA, ÜLKER, ECZACIBAŞI, ETİ ve COCA-COLA firmalarını ağırladık.
Devamını Oku
İLETİŞİM BİLGİLERİ 0 (212) 217 30 01- 02
GAYRETTEPE MAH. YILDIZ POSTA CAD. AY YILDIZ SİTESİ NO:26 B BLOK D.41 GAYRETTEPE - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL
© 2016. Tüm hakları saklıdır. Radyo Dinleme Hizmetleri Organizasyon Tanıtım ve Yayıncılık Anonim Şirketi (RİAK)