Başkanlar her sektörde ölçümlemeyi konuştu!

İletişimciler bahara “Merhaba” dedi... 28 Nisan Perşembe günü gerçekleşen öğle yemeğinde; RVD Başkanı Ahmet Pura, RVD Yönetim Kurulu Üyesi Suat Sözen, RD Başkanı Kayıhan Şardan, İAB Başkanı Mahmut Kurşun, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, RÖK Üyesi/İlancılık Reklam Ajans Başkanı Yakup Barouh, Uryad Başkanı İlhan Uzundurukan, Uryad Başkan Yrd./sözcüsü Olcay Akay ve İlancılık Eş Başkanı/RV Yönetim Kurulu Üyesi Ender Merter’in katılımıyla Uryad-İlancılık işbirliği, 6 Mayıs “Radyo Günü” ve sektörel gelişmeler öğlen yemeğinde katılımcılarla paylaşıldı.

Toplantıda radyo sektörüyle ilgili genel kanı pastayı büyütmeye yönelikti. Şeffaf ölçümlemelerin de bu alandaki ilerlemede önemli olduğu vurgulandı. At başı mecralar olarak bilinen; televizyon, geleneksel basın ve alternatif medya olan dijital sektörün önemine değinilen toplantıda radyo ve açık hava mecralarındaki paylaşımlarında yaratıcı içerikli çalışmaların pastadaki paylarının artacağı da vurgulandı.

Varılan sonuçta içerik ve yaratıcılığa daha çok önem vererek, radyonun bu anlamda öne çıkması gerektiğine değinildi.