RİAK Reklamverenle Kahvaltılı Buluşmaların XII.’sini gerçekleştirdi.



Reklamverenleri ağırlayarak radyo mecrası hakkında bilgileri paylaştığımız, ölçümleme hakkında bilgi verdiğimiz “RİAK Reklamverenle Kahvaltıda Buluşuyor” temalı toplantıların XII’sini ETİ firması ve çözüm ortağı radyo ajansı Fedo Reklam ile gerçekleştirdik.

Toplantıda günlük ve haftalık erişim değerlerine bakıldığında televizyondan sonraki en etkin ikinci mecra konumundaki radyoya yapılan yatırımların geri dönüşüne ilişkin etkili örnekler Nielsen Genel Müdürü ve ekibi tarafından yapılan sunumla paylaşıldı. Ayrıca RİAK çatısı altında yürütülen ölçümleme araştırmasının Avrupa’nın en büyük paneli olmasından, denetim mekanizmalarının işleyişlerine ve sektör talepleri doğrultusunda hayata geçirilen tüm yeniliklere kadar detaylı bilgi verildi.

Reklamverenler Derneği Başkanı Sayın Ahmet Pura da reklamverenlerle birebir gerçekleştirilen kahvaltıların radyo için yapılan işlerin bilinmesi açısından önem arz ettiğini ifade etti.

 

ETİ adına toplantıya katılan Pazarlama Grup Başkanı Zeynep Dipçin Akdoğan ise kurum olarak radyoya inandıklarını ve radyo reklamlarından yadsınamayacak ölçüde iyi dönüşler aldıklarını ifade ederek mecra olarak özellikle markayı yöneten genç/dinamik/ yeniliklere açık ürün müdürlerinin dikkatini çekecek yeni farklı projeler üretmesinin faydalı olacağı yönünde görüşlerini bildirdi.

 

ETİ ve radyo mecrası çözüm ortağı Fedo Reklam’a katılımlarından dolayı, Sayın Ahmet Pura’ya ise bizlere yaptığı pozitif ayrımcılıkla hiçbir zaman esirgemediği desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz.

 

Aralık 2017 itibariyle başladığımız kahvaltılı buluşmalarda şimdiye kadar sırasıyla; BOSCH, VODAFONE, TÜRKİYE İŞ BANKASI, PROCTER&GAMBLE, UNILEVER, THY, TURKCELL, KOÇ-ZER, HAYAT KİMYA, ÜLKER, ECZACIBAŞI ve ETİ firmalarını ağırladık.