.....Duyurular...............
12/07/2019
Riak 2019 Haziran Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Haziran 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
19/06/2019
Riak 2019 Mayıs Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Mayıs 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
15/05/2019
Riak 2019 Nisan Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Nisan 2019 sonuçları açıklandı. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
26/04/2019
RİAK Reklam Verenle Kahvaltılı Buluşmaların XIII.’cüsü gerçekleşti.
Reklamverenle Kahvaltılı Buluşmaların XIII.’cüsü gerçekleşti.
Reklamverenleri ağırlayarak radyo mecrası hakkında bilgileri paylaştığımız, ölçümleme hakkında bilgi verdiğimiz “RİAK Reklamverenle Kahvaltıda Buluşuyor” temalı toplantıların XIII’cüsü COCA-COLA firması ve çözüm ortağı medya planlama ve satın alma ajansı Carat Turkey ile gerçekleştirdik.
Toplantıda günlük ve haftalık erişim değerlerine bakıldığında televizyondan sonraki en etkin ikinci mecra konumundaki radyoya yapılan yatırımların geri dönüşüne ilişkin etkili örnekler Nielsen Genel Müdürü ve ekibi tarafından yapılan sunumla paylaşıldı. Ayrıca RİAK çatısı altında yürütülen ölçümleme araştırmasının Avrupa’nın en büyük paneli olmasından, denetim mekanizmalarının işleyişlerine ve sektör talepleri doğrultusunda hayata geçirilen tüm yeniliklere kadar detaylı bilgi verildi.
Reklamverenler Derneği Başkanı Sayın Ahmet Pura’da reklamverenlerle birebir gerçekleştirilen kahvaltıların radyo için yapılan işlerin bilinmesi açısından önem arz ettiğini ifade etti.
COCA-COLA adına toplantıya katılan Entegre Pazarlama İletişim Direktörü Aylin Kosova Bilgin ve Sponsor ve Ortaklık Yöneticisi Nazlı Berberoğlu mecra olarak radyonun önemini farkında olduklarını bu nedenle FMCG kategorisinde en çok yatırım yapan markaların başında geldiklerini belirttiler.
A.Kosova Bilgin, dijitalin çok önemli olduğunu, radyoların dijitalde karasaldan ayrışarak markaya özel içerik üretilmesi ve bu verilerin sürdürülebilir şekilde farklı mecraları da birleştiren diğer içeriklerle desteklenerek, mecranın ileriye dönük kuvvetinin gösterilmesinin de önemli olduğunu vurguladı.
COCA-COLA ve medya planlama çözüm ortağı Carat Turkey’e katılımlarından dolayı, Sayın Ahmet Pura’ya ise bizlere yaptığı pozitif ayrımcılıkla hiçbir zaman esirgemediği desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz.
Aralık 2017 itibariyle başladığımız kahvaltılı buluşmalarda şimdiye kadar sırasıyla; BOSCH, VODAFONE, TÜRKİYE İŞ BANKASI, PROCTER&GAMBLE, UNILEVER, THY, TURKCELL, KOÇ-ZER, HAYAT KİMYA, ÜLKER, ECZACIBAŞI, ETİ ve COCA-COLA firmalarını ağırladık.
Devamını Oku
16/04/2019
RİAK 2019 Mart Ayı Birey Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Mart 2019 sonuçları açıklandı.
Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
11/04/2019
‘TÜAD-Araştırma Zirvesine katıldık’
22. Araştırma Zirvesi’ne katıldık.
Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından düzenlenen Araştırma Zirvesine katıldık.
Zirvede “Sesin Gücünü Anlamak” panelinde radyo mecrası konuşuldu. RİAK Genel Müdürü Olcay Akay, The Coca Cola Company Türkiye Kafkaslar Orta Asya İçgörü Direktörü Özlem Badak Orak, A101 Pazarlama Genel Müdürü Cüneyt Şahin radyo mecrasının öneminden bahsettiler, Nielsen Türkiye Medya Direktörü Mehmet Fazıl Kanyılmaz ise mecranın gücünü araştırma rakamlarıyla anlattı.
Radyonun her kesime, her yaşa hitap eden, an’ı yakalayan, geniş kitleleri yakalayabilen büyük bir mecra olduğunun altını çizen Olcay Akay, Radyo Dinleyici Ölçüm Araştırması’na göre, günlük ortalama radyo dinleme süresinin 3 saat 10 dakika olduğunu da belirtti. Özlem Badak Orak, Coca Cola olarak yaptıkları tüm TV ve digital reklamlara tamamlayıcı olarak radyoyu da mutlaka eklediklerini ve buna önem verdiklerini belirtti. Cüneyt Şahin ise A101’in Türkiye’de herkese hitap eden bir perakende firması olduğunu ve dolayısıyla seslerini duyurmamak gibi bir lüksleri olmadığını belirtirken, kampanyalarını tüketiciye anında ulaştırmak için radyoyu medya planlarının parçası olarak yoğun şekilde, haftanın 7 günü kullandıklarını söyledi.
Devamını Oku