Duyurular

ANASAYFA DUYURULAR
.....Duyurular...............
URYAD’dan Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı’na Ziyaret
10/02/2017
URYAD’dan Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı’na Ziyaret
URYAD Yönetimi Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nu makamında ziyaret etti. Radyoların mevcut durumu, gelişimi ve sorunları hakkında görüştüler.
Devamını Oku
17/01/2017
RİAK, Aralık 2016 Haftalık ve Günlük Radyo Dinleme Oranlarını Açıkladı
Doğduğumuzdan beri dinliyoruz… Annemizin sesini tanıyoruz önce, etrafımıza kulak kesiliyor her sesi anlamlandırıyor, duyduğumuz her tınıyı yeni şeylerle özdeşleştiriyoruz. Hangisi iyi, hangisi kötü öğreniyoruz. Zamanla her sesi duymaz, her şeyi dinlemez oluyoruz; daha seçici davranıyoruz. Bazen arkadaşlarımıza, bazen ailemize bazen de hiç tanımadığımız kişilere kulaklarımızı kapatıyor ve sadece kalbimizin sesini dinliyoruz. Ama tüm bu süreç içinde sadece radyonun sesini kulağımızdan hiç eksik etmiyoruz. Radyo tiyatroları ile evimize giren, ilk çıkış parçalarına ev sahipliği yapan, son dakika haberleri ilk anda veren, yaratıcı reklamların vazgeçilmez mecrası radyo; senelerdir kesintisiz şekilde yayına devam ediyor ve sesini büyük küçük herkese etkili şekilde duyuruyor. RİAK AŞ tarafından Nielsen’e her ay yaptırılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Aralık ayındaki erişim oranları ile ortaya çıkan sonuçlar, radyonun insanların hayatında çok önemli bir yer tuttuğunu kanıtlar nitelikte;   Haftalık radyo dinleme erişim oranı, araştırma sonuçlarına göre toplamda yüzde 62,9 Sosyo-Ekonomik Statü Grupları arasında radyoyu en çok dinleyen grup, yüzde 69,3 ile AB Grubu Tüm SES gruplarında radyo dinleme haftalık erişim oranları yüzde 57’nin üstünde En çok radyo dinleyen yaş grubu, haftalık yüzde 69,9 oranında erişim ile 45-54 yaş arası Kadınların haftalık radyo erişim oranı yüzde 60 iken, bu oran erkeklerde yüzde 66 Her an etkili şekilde hedef kitleye ulaşabilen radyo yayınları sayesinde reklamverenler markalarını tüketiciyle kolayca buluşturabiliyor. RİAK AŞ Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Olcay Akay,radyonun yadsınamaz erişim oranlarına dikkat çekerek; “Radyonun sesini insanlar günün her anında, nerede olurlarsa olsunlar duyabiliyorlar. Erişim oranlarını ve uygun reklam bütçelerini göz önünde bulundurduğunuzda ortaya çıkan tablo reklamvereni memnun ediyor.” dedi. Medya planının doğru yapılmasının, doğru hedef kitle ve doğru kanal seçimiyle gerçekleşeceğini söyleyen Olcay Akay; doğru bir medya planı ile ilerlenmesi durumunda radyo reklamlarının etkisinin çok etkili ve olumlu olacağını dile getirdi. Ortaya çıkan yaratıcı reklamların fazla para harcamadan istenilen hedef kitleye ulaşması, radyoyu reklam verenler için çekici kılmaktadır. Hedef kitleyi günün her saatinde yakalaya bilen radyo reklamları sayesinde, dinleyicilerin satın alma davranışları tetiklenebilir. İstenilen hedef doğrultusunda etkili şekilde kullanılabilen radyo için Olcay Akay; “Bu mecrayı aktif şekilde kullanan tüm markalar, her zaman önde olacak ve yaptıkları işlerle adlarından söz ettirecekler.” dedi. Raporu görmek için tıklayınız.  
Devamını Oku
13/01/2017
RİAK Aralık Ayı Hane Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Aralık 2016 hane bazlı sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Aralık ayında da Kral FM en çok dinlenen radyo olmayı sürdürürken TRT FM ikinciliği Power Türk ise üçüncülüğü korudu. Raporu görmek için tıklayınız.  
Devamını Oku
16/12/2016
RİAK, Kasım 2016 Haftalık ve Günlük Radyo Dinleme Oranlarını Açıkladı
Kışın en soğuk günlerde kimi işteyken evin hayalini kuruyor; “Evde olsam, sıcak bir kahve olsa, radyoyu açsam…” diyor, kimi ofiste raporlarını yazarken çayına eşlik etmesi için radyo dinliyor, kimi de beresinin altında gizlenmiş kulaklıklarından son dakika haberlerini dinlerken eve doğru ilerliyor. Ne yapılıyorsa yapılsın radyo her zaman hayatımızın merkezinde olmaya devam ediyor. Bazen bir markanın jingle’ıyla, bazen en sevilen dj’in sohbetiyle, bazen de favori müziklerle her zaman kulağımızda olan radyo, yeri geliyor hayatımızı renklendiriyor, yeri geliyor her an “online” kalmamız için kullandığımız bir araç oluyor. Konu her ne olursa olsun radyonun hayatımızdaki sesi hiç kısılmıyor. RİAK AŞ tarafından Nielsen’e her ay yaptırılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Kasım ayındaki erişim oranları ile ortaya çıkan sonuçlar, radyonun insanların hayatında çok önemli bir yer tuttuğunu kanıtlar nitelikte; Haftalık radyo dinleme erişim oranı, araştırma sonuçlarına göre toplamda yüzde 63,3 Sosyo-Ekonomik Statü Grupları arasında radyoyu en çok dinleyen grup, yüzde 70,1 ile AB Grubu Tüm SES gruplarında radyo dinleme haftalık erişim oranları yüzde 57’un üstünde En çok radyo dinleyen yaş grubu, haftalık yüzde 68,7 oranında erişim ile 35-44 ve 45-54 yaş arası Kadınların haftalık radyo erişim oranı yüzde 60 iken, bu oran erkeklerde yüzde RİAK AŞ Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Olcay Akay, radyo erişim oranlarını göz önünde tutarak yaptığı açıklamada; “Radyo erişim oranlarının belli bir seviyenin altına kesinlikle düşmemesi, reklamverenlerin her zaman etkili geri dönüşler alacağının göstergesidir.” dedi. Hedef kitlesi doğru tayin edilmiş, yayınlanacağı kanal doğru belirlenmiş; kısacası iyi bir medya planı yapılarak oluşturulmuş her reklam, tüketiciyi etkili şekilde yakalar ve olumlu geri dönüş alınmasını sağlar. Radyonun, her an dinlenebilir olması avantajı sayesinde bu mecrada yapılan reklamlar hedef kitleyi yakalar ve hemen yönlendirerek harekete geçirir. Radyonun avantajını kullanan markaların her zaman bir adım önde olduğunu belirten Olcay Akay; diğer mecralara göre daha hızlı büyüyen ve gelişen radyonun, fiyat-performans dengesinin de yine diğer mecralara oranla çok daha iyi olduğun altını çizdi. Olcay Akay ayrıca; reklamverenlerin radyoda, çok fazla para harcamadan istedikleri etkiyi kolayca alabileceklerini, yaratıcı projelerin en uygun bütçeyle yine radyoda yapılabileceğini belirtti.  
Devamını Oku
14/12/2016
RİAK Kasım Ayı Hane Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Kasım 2016 hane bazlı sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Kasım ayında da Kral FM en çok dinlenen radyo olmayı sürdürürken TRT FM ikinciliği Power Türk ise üçüncülüğü korudu. Raporu görmek için tıklayınız.  
Devamını Oku
12/12/2016
The Brand Age Aralık 2016 sayısında bizde varız!
The Brand Age Aralık 2016 sayısında bizde varız! RİAK Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Olcay Akay, The Brand Age Aralık 2016 sayısına konuk oldu.  Haberin devamı için lütfen tıklayınız.  
Devamını Oku
İLETİŞİM BİLGİLERİ 0 (212) 217 30 01- 02
GAYRETTEPE MAH. YILDIZ POSTA CAD. AY YILDIZ SİTESİ NO:26 B BLOK D.41 GAYRETTEPE - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL
© 2016. Tüm hakları saklıdır. Radyo Dinleme Hizmetleri Organizasyon Tanıtım ve Yayıncılık Anonim Şirketi (RİAK)