Hissedarlar

Her konuda destek olan ve katkı sağlayan değerli hissedarlar ile ortak çalışmalar içinde bulunup, sektör için başarılı projelere imza atılıyor.
Şirket hisseleri; (A), (B), (C) ve (D) grubu olmak üzere dörde ayrılmıştır.

A Grubu - Reklamverenler Derneği

Reklamverenler Derneği, Türkiye'de reklamın önemini, etkinliğini, verimliliğini, bilincini anlatmak ve artırmak, reklamla ilgili tüm süreçlerde reklamverenlerin haklarını korumak amacıyla kurulmuştur.
Reklamveren - medya - reklam ajansı üçgeninde işleyişi yenileyerek güçlendirirken, sektördeki problemlere çözümler getirerek işleyişin sağlıklı ilerlemesini sağlar.

B Grubu - Reklamcılar Derneği

Reklamcılar Derneği, ekonominin ve toplumun değişen ve gelişen ihtiyaçlarını pazarlama iletişiminde karşılayabilmek amacıyla kurulmuş, herhangi bir kar amacı taşımayan kuruluştur. Reklam standart ve uygulamalarını geliştirmek; başka kuruluşlarla işbirliği yaparak iletişim sektörünün bir bütün olarak gelişmesini sağlamaktadır.

C Grubu - Radyo Televizyon Yayıncıları Meslek Birliği

RATEM, radyo televizyon yayıncılığının sorunlarına kalıcı çözümler üretmek, 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'ndan kaynaklanan hakların takibi ve korunması amacıyla kurulmuştur.
Radyo televizyon yayıncılarını aynı çatı altında birleştiren RATEM, gerçekleştirdiği proje faaliyetlerle sadece üyelerinin değil, hem ulusal hem de bölgesel ve yerel yayıncıların desteğini alarak tüm yayıncılık sektörünün sesi olmaktadır.

D Grubu - Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği

URYAD, Türkiye’de faaliyet gösteren, RTÜK kayıtlarına göre, ulusal radyo olarak kabul edilen radyolar arasındaki mesleki dayanışmayı ve sektörle ilgili olarak yaşanan sıkıntılara, güç birliği içinde çözüm üretmeyi sağlamak için kurulmuştur. URYAD aynı zamanda, radyo yayın hizmetleri ile ilgili dinleme oranı ölçümüne ilişkin faaliyet gösteren organizasyonel yapının mihenk taşlarından biridir.